sobota 16. června 2012

Deset důvodů proč psát blog

zkoušela jsem dnes vymyslet


Tak například:

  1. je to hezký koníček a dělá mi radost,
  2. nutí srozumitelně formulovat myšlenky,
  3. pořád mám důvod číst, poznávat a učit se něco nového,
  4. seznámím se s mnoha zajímavými názory jiných lidí,
  5. utvářím si své vlastní názory na různé složité problémy,
  6. setkám se virtuálně s lidmi, kteří jsou mi sympatičtí, i když jen tím, co píší,
  7. nezahálím, když jsem zrovna na mateřské dovolené,
  8. nemusím zatěžovat své blízké vším, co se mi honí hlavou, napíšu si to na blog,
  9. někdo si mé články třeba rád přečte.

To je devět důvodů.
Ale jaký je ten desátý?
Jestli těch důvodů nenajdu alespoň deset, tak...
Ale už to mám!

  1. mám nejhezčí avatar z celé české blogosféry.

A protože jsem velmi marnivá, tak prostě blogovat musím.


Žádné komentáře: