pátek 15. června 2012

Nový blog

Vážení čtenáři,

vítejte na novém blogu.
Je částečně pokračováním toho starého a zčásti úplně nový.

Původní je autorka a tematické zaměření a také některé grafické prvky.
Novinkou jsou štítky, které nahradí dřívější členění do sekcí, a některé další aplikace, které služba Blogger umožňuje. Rozdělení článků do jednotlivých sekcí se pokusím prostřednictvím štítků alespoň částečně zachovat.

Novinkou je, že diskuse nebudou otevřeny u všech článků, ale pouze u takových, u nichž to pokládám za potřebné a vhodné. Komentáře budou však vždy povoleny u článků, týkajících se nových zákonů a jiných legislativních změn. Komentáře v otevřených diskusích nejsou prozatím nijak omezeny ani moderovány a mohou je vkládat i anonymní, neregistrovaní uživatelé.

Mám několik nápadů, jak blog obohatit oproti tomu dřívějšímu, postupně se je pokusím realizovat, budu-li mít chuť a energii.
Při zakládání původního blogu jsem také uvažovala o tom, že bych psala společně s nějakým dalším přispěvatelem. Dosud k tomu nenastala vhodná doba, ale do budoucna bych se tomu nebránila; myslím, že by to mohla být pro blog i jeho čtenáře osvěžující změna.

Obsah původního blogu O právu a jiných radostech je uložen v archivu blogu.
Záloha je toliko statická, není možné do ní přidávat nové články ani komentáře ani ji jinak upravovat. Záloha slouží především k tomu, abychom mohli, bude-li to třeba, odkazovat na staré články a nahlížet do dřívějších diskusí. A také abychom zbytečně neopakovali to, co již bylo řečeno.

Vážím si toho, že jste sem zavítali, a doufám, že zde naleznete inspirativní čtení.

Christabel


15 komentářů:

  1. Že bych byl prvním komentátorem? Inu, někdo to být musí, že? Mohl bych sice cosi podotknout, ale budu atypicky zdrženlivý... Tak ať se daří! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teo,
      děkuji:)

      Atypická zdrženlivost? Není nad dobrá předsevzetí, která nám vydrží aspoň do večera:) Taky jich pár mám;)

      Vymazat
  2. Situace s tvými odchody a příchody z blogové scény je tak nepřehledná, že jsem z toho celý rozvrkočený. Ale tohle vypadá jako finále a tak mám radost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sejre,
      vzpomněla jsem si, že hodně bloggerů už skončilo a pak se zase vrátilo, vzpomínám si hned na několik:)
      Takže v tom nejsem sama.
      Mám radost, že máš radost:)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. K Tobě do odkazů? Budu ráda:)

      Vymazat
    2. No jasněže ke mně, kam jinam, že jo:o). Máš tam oba, svou mrtvolu i rtěnku:o)
      Mod.

      Vymazat
  4. Trošku mě teda nasírá, že můj avatar je vidět jen na blozích, kde se pojí s emailovou adresou:o( a že se to tu musí furt vypisovat znova a znova:-(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avatar se sem načte i přes profil Google, já to znovu vypisovat nemusím...
      Musím se tu rozkoukat:)

      Vymazat
  5. Musím zkusit, jestli mi půjdou k tomuhle blogu přidávat komentáře z práce - třeba bych se pak mohl občas zapojit do diskuse.

    Setapouch

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Setapouchu,
      ahoj!
      To by bylo skvělé, kdyby ses někdy zapojil:)
      Kdo ví, kolik lidí to zde najde nebo spíše nenajde, budu potřebovat kvalitní komentátory;)

      Vymazat
  6. Dobrý den v novém :-)

    Koukám, že falešné mrtvoly a válečné sekyry byly zakopány a hlavička je profesionální a krásná. Tak to má být.

    Hodně štěstí na novém blogu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mikeilo,
      díky:)
      Válečné sekyry zakopáváme jenom dočasně, abychom o ně pořád nezakopávali;)

      Vymazat
  7. Prima! A vyslídila jsem Tě pomocí Bářina nápadu se zájmy v profilu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Squire,
      ahoj:)
      Docela jsi mne ovlivnila, jak jsi u mne Blogspot vychválila; je to opravdu uživatelsky příjemné.
      Nápad se zájmy v profilu je výborný, doufám že i ostatní využijí a najdeme se, nechám tady rovnou odkaz:
      http://www.ubary.blogspot.cz/2012/06/nabidka-pro-vas-co-publikujete-ne.html

      Vymazat