sobota 16. června 2012

Zapomenutý song

Mají to tak asi všichni, mám to tak i já. Stačí útržek zaslechnutého rozhovoru, kousek přečteného, nějaká myšlenka, okamžitý nápad a do mysli se mi neodbytně vkrade text nějaké písně nebo básně.

Stává se mi to velmi často, vlastně denně. Téměř každý den vyklepávám podpatky svých střevíčků do chodníků našeho města jiný rytmus a jiný text.

A tak jsem se rozhodla využít jednu z pohodlných aplikací, kterou služba Blogger nabízí, a nechávat zde příležitostně odkazy na písně, jejichž texty se mi honí hlavou. Budu se snažit vybírat takové, které už byly pozapomenuty, staré a zapadlé, časem odváté. Půjde většinou o písničky české, resp. česky nazpívané, v jejichž vyznění pro mne dominují texty, nikoliv melodie, i když ta tvoří samozřejmě jejich nedílnou součást.
Slova však často poskytují námět k zamyšlení, navozují určitou atmosféru, usadí se v hlavě...

Odkaz na písničku bude vždy jen jeden a až budu mít náladu, vyměním jej za jiný. Myslím, že by to mohlo být často.

Snad se tento experiment osvědčí.
Vzhůru do hudebních zážitků.


Žádné komentáře: