středa 12. září 2012

Můj typ

Když se mne někdo zeptá, jací muži se mi líbí, uvede mne do rozpaků. Těžko mohu popsat nějaký svůj typ. I když vlastně...

Na mužích přece neobdivujeme vzhled a krásu, ale to, jací jsou. Nemám žádný typ ve smyslu "vysoký,  tmavé vlasy, modré oči". Proč bych si měla všímat, jak muži vypadají? Nikdy mne to nenapadlo.

Hollywood dodává na trh spoustu herců, kteří jsou prý prototypem mužské krásy, kteří jsou pohlední a ženy po nich šílí. Ale mne ty sterilní tvářičky nechávaly odjakživa chladnou.
Leonardo di Caprio? Brad Pitt? Tom Cruise? Matt Damon?
Nenechte se vysmát.
Na takové třasořitky nejsem ani trochu zvědavá.

Ale když jsem přemýšlela o tom, zda některý z herců představuje "můj typ", vždycky mi nakonec jedno jméno zůstalo. Ano, to je On.

Kdepak, není to Johny Depp, není to Keanu Reeves, není to Orlando Bloom.

Je to Radoslav Brzobohatý.
Čest jeho památce.

17 komentářů:

  1. Já objevila svůj typ mezi herci až poměrně nedávno, ale stálo to za to:)))

    RB - nepopírám, že byl vynikající herec, ale já ho moc ráda neměla, prostě nebyl můj typ. Jsem nenáročný divák, který si často ztotožňuje herce s postavou, a on hrál moc často hajzly.

    (asi mám lehce asijskou mentalitu, jednou jsem četla rozhovor s Chow Yun-Fatem, který v hongkongských a čísnkých filmech hraje zásadně klaďase, že by roli záporáka nesměl vzít, protože fanoušci by mu to neodpustili:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Squire,
      asi nejsem na ty čisté klaďasy;)
      Takže mu pár záporáků odpustím:)

      A koho jsi objevila? Teda jestli to chceš napsat?

      Vymazat
  2. http://www.maximumfun.org/images/benedict-cumberbatch.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle mne svého času celkem zaujal K.Reeves, líbil se mi ve filmu Dům u jezera (film samotný je samostatná kapitola pro všechny vědecké fanoušky:))
      No, ujdou, ale když to srovnám s R.B. - třasořitky;)

      Vymazat
    2. Šest stop vysoký chlap s prsty tak dlouhými, že by mě dokázal obejmout v pase, není třasořitka:)

      Vymazat
    3. Tak na ruce se dívám taky;)

      Vymazat
  3. Když jsem viděla ráno nadpis, tak jsem si řekla, že na takové holčičí tlachání fakt nemám náladu, když mi právě jeden "můj typ" zemřel, a tak jsem článek neotevřela, až teď. A je tam přesně to, co bych napsala já. Až mi ta shoda vyrazila dech. R.B. Čest jeho památce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko,
      záměrně jsem zvolila nadpis evokující úplně jiný typ článku:)
      Tohle není o smrti. Nekrology beztak neumím.

      Vymazat
    2. Ale já to pochopila - tedy snad - že je to o ... že to není o smrti. Mně se vždycky líbil pan Brzobohatý, taky Dočolomanský ..... takoví týpci. Z cizokrajných třeba Bruce Willis, Harrison Ford, dříve Costner, Sean Connery ..... takové mužné typy, ale ty se asi líbí hodně ženám. Zatímco Bradové Pittové (+ výše jmenovaní) a jemu podobní jsou pro mě děti, ať už se nechávají zarůst fousama či ne. Pak jsou ještě zvláštňáci jemňáci jako třeba Tom Hanks nebo u nás Jan Hartl. Blonďáci jsou zase naopak pro mě tabu, málo testosteronu mě spolehlivě odpudí. Ale zase medvídek Pú, ačkoli je žlutej, tak se mi zdá docela roztomile chlapskej, toho bych brala.

      Vymazat
    3. Až na toho medvídka Pú:) myslím, že má každý jmenovaný něco do sebe.
      Ale málo platné, R.B. byl jenom jeden. Nevím, proč na mne tak působí, asi charisma:)

      Vymazat
  4. Včera jsem si zase připomínala, že on uměl zahrát opravdu všechno, od F.L.Věka po prof. Kardu a cirkusáka Berwitze a vždycky byl výborný.
    Mám ráda Dámu na kolejích, do menu vpravo jsem dala ukázku.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem kdysi viděla Všichni dobří rodáci a tam tedy R.B. exceloval. Kdo neviděl, doporučuji.

    (Ovšem kdo se ještě nezamiloval do Púa, ještě jej to nejspíše čeká.:-) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko,
      na Rodáky jsem se dívala zrovna včera, a Ucho jsem viděla jenom jednou, ale chystám se na něj brzy znovu.

      Vymazat
    2. No, oba jsou to na mě tak silné filmy, že mi stačily jednou za život. Scény z Ucha se mi vybavují ještě teď a ještě při té vzpomínce po mnoha letech si vybavuji hrůzu a odpor k tomu, co se tam (ale i velmi reálně) dělo.

      Vymazat
  6. Jako chlap se mi až tak nelíbil, ale jako herce jsem ho měla moc ráda. I když mužná vysoká postava to u mě taky vyhrává. Ale já se snad ani nebudu chlubit, kteří herci se mi líbí. Trošku se stydím...

    Díky za pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, vlastně - já jsem Lenochodka.

      Vymazat
    2. Ahoj Lenko,
      vítej zde:)
      Jak jsem napsala, já se ani chlubit nemůžu, kteří herci se mi líbí... kromě R.B. totiž na žádné obvykle nemůžu přijít.

      Vymazat