středa 26. března 2014

Šest let bloggerkou

Že bych si při této příležitosti vyměnila avatar?
Když uvážím, že se mi zdejší čtenáře nepodařilo ani za šest let psaní přesvědčit, že jsem opravdu veskrze milá, laskavá, mírná a nekonfliktní dáma...


autor: aTeo

43 komentářů:

  1. Blahopřeji k výročí, za mě prosím, nechat avatar původní, kombinace rudé rtěnky, která donutila paragraf " lehnout k noze !!" mi připadá výstižná pro právničku, která ví, že je žena a má své povolání ráda. Druhý avatar vyvolává představu kosmických letů a výzkumu v letectví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanno,
      děkuji.
      Vy jste určitě pacifistka, že hádám správně?
      Mrkněte sem, tohle bude jiná asociace:
      http://cs.wikipedia.org/wiki/N%C3%A1boj_(zbra%C5%88)

      Vymazat
    2. Děkuji za odkaz. Pacifista, to asi ne. Živíla mě dlouho historie, a tak nevěřím, že se vše dá vyřešit mírovou cestou. Palné zbraně nemám zrovna ráda, vždy, když byl na zámku průšvih -vloupačka, atd, tak ve hře byly zbraně. Paradoxně se vcelku slušně vyznám ve zbraních 17.-19. století, a v ruce jsem měla i katovský meč ze 17. stol. Ale co se týče avatarů - opravdu mám " bujnou fantazii".

      Vymazat
    3. Hanko,
      však ta Vaše asociace není vůbec od věci:-)
      Btw, náš prostřední dostal nedávno plastový meč jako součást kostýmu rytíře na karneval a je to velice oblíbená hračka.

      Co se týče avatarů, já naopak nemám vůbec žádnou fantazii a navíc jsem v této záležitosti velice konzervativní. S tímhle píšu už skoro čtyři roky. A jiný jsem ani nikdy neměla.

      Vymazat
  2. Congrats, Chris.
    Jako člen střelecké komunity musím považovat nové logo za mnohem výstižnější :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.
      Výstižnější? Snad ani ne... ne každý, kdo umí střílet, je střelcem.

      Vymazat
    2. ...a naopak. Ber tohle - bude slušet. Ne každý, kdo používá rtěnku, je dáma.

      Vymazat
    3. ... o tom už jsem měla příležitost se přesvědčit vícekrát.

      Vymazat
  3. Novy avatar pripomina raketu Evropské kosmické agentury (ESA) Ariane 5, ktera zaznamenala vcera 217. uspesné uvedeni satelitu na obeznou drahu.
    To také neni spatny symbol pro blog, ktery neunavne vysila do éteru nové a nové clanky a odpovedi na reakce jiz 6 let.
    K této prikladné vydrzi a trpelivosti gratuluji blogerce i pres to, ze ma na svedomi zavislost mnohych komentatoru.
    Tem vsem preji, aby Chris mela chut' v blogovani nadale pokracovat.
    A presvedcovat je neni potreba, urcite o tom nikdo nepochybuje :)
    MaB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MaB,
      děkuji!
      Chuť pokračovat rozhodně mám a úplně největší chuť do psaní mne přepadne, když mám počítat daně nebo dělat něco podobného. To bych psala pořád:-)

      Vymazat
  4. Také gratuluji, Christabel, a děkuji za léta krásného čtení :-).¨

    K avataru - mně se líbí ten starý, moc. Považuji ho za jeden z nejkrásnějších avatarů, jaký jsem viděla. Ten nový je... no, takový nudný. Janika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janiko,
      děkuji!

      Je to tak, můj tradiční avatar prostě nemá chybu; vzpomínám si, že tak nějak, aby byl nejhezčí ze všech avatarů, zněl můj skromný požadavek:-)

      Vymazat
  5. Tak počkat... jestli si dobře vzpomínám, tohle nebylo míněno jako návrh nového avataru, nýbrž jako jízlivá provokativní otázka, jestli nechceš přizpůsobit grafiku svýmu stylu hašteřivé domovnice. :-? Obrázek vznikl ke zcela jiným účelům! :p

    No a k těm šesti rokům... na to, že´s předloni definitivně skončila, docela slušnej výkon. Mně už by se do tý řeky asi znovu nechtělo... určitě nechtělo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle se ke stylu hašteřivé domovnice přece náramně hodí:-)
      Ale máš štěstí, nechci žádné přizpůsobení ničeho ničemu:p

      A ty jsi jiný případ, vykecáš se obrázkama.

      Vymazat
    2. Hm, ale je pravda, že si moc nevzpomínám, jak a kdy to vzniklo... byla jsem ráda, že jsem to vylovila po přeinstalaci počítače.
      Jestli to ale vadí, tak to klidně smažu, zase tolik na tom nelpím:-)

      Vymazat
    3. Mně už skoro NIC nevadí, takže NIC nemaž. NICméně, rtěnka je pro mne symbolem pokrytectví a střela je jaxi... přímočařejší. ;)

      Vymazat
    4. A přímočařejší já být co? Nechci!
      Nebo nemůžu...?

      Vymazat
    5. Kdysi jsem chtěl Tea taky požádat o návrh avataru nebo loga, ale pak mi došlo, co by asi na ten sokl postavil mně a šel jsem od toho :-).
      Ale tenhle je opravdu lepší. Spolu s vhodným sloganem (třeba "...and Justice for all" nebo "nemo me impune lacessit") by to skvěle vystihovalo, o co go :-).
      Kdyby ho Chris nechtěla a nebyl na mě tak přiteplalý, bral bych ho sám :-)

      Vymazat
    6. U tebe bych to viděl na nábojnici zohýbanou do tvaru písmene "G"... :p

      Vymazat
    7. Tak tu nábojnici si beru osobně - tak prázdný a neškodný se zase necítím :-)

      Vymazat
    8. Whe daur medle wi graver ?
      Non inultus premor !:))
      MaB

      Vymazat
    9. Ale jo, na wiki jsem se díval taky, ale tohle bylo moje motto už hodně dlouho před ynternetama.

      Vymazat
    10. Co neni dnes na internetu ? :)
      Nahodou ma obdobné heslo na znaku (a uz dlouho pred jeho vynalezem) i mesto Nancy:
      Non inultus. premor (Qui s'y frotte, s'y pique), coz je uzivané a celkem znamé i prespolnim
      A nekdy si rikam, ze drit se kdysi s latinou preci jenom tak docela marné nebylo.
      Navic nedavno hrala Francie se Skotskem (19:17) v turnaji 6 narodu (rugby) a komentatori Tvoje motto parkrat pripominali. Takze...:)
      MaB

      Vymazat
    11. Tak to jsem nevěděl. Nevím, kolik má Nancy obyvatel, ale když má něco takového na znaku, tak to musí být velmi graveroidní a úspěšné město :-).
      S latinou jsem se nikdy nedřel (i když jsem tu možnost měl) - spíš jsem si vycucával, co jsem potřeboval.
      Pro rugbisty fakt dobrý motto - kdyby žil můj táta (vášnivý rugbista), tak bych mu to vnutil :-)

      Vymazat
  6. Též prosím, přijmi gratulaci a vesele pokračuj v psaní dál, při čem jiném bych měl v práci prokrastinovat?

    Ad avatar: starý je lepší, ovšem pokud si rty maluješ nikoliv červenou ale "mosaznou", o změně by šlo uvažovat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sejre,
      díky. Taky nevím, při čem jiném bych prokrastinovala než u blogů:-)
      Ty fakt byly vynalezeny jen za tímto účelem!

      Vymazat
  7. Jojo, u clanku Chris se "flaka" (prys s eufemismy!:) nejlepe! :)
    Gratuluji a preji nejmene jednou tolik dalsich let psani! A pak dalsich a dalsich a dalsich... Blogspot nam, doufejme, nezavrou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky.
      Trochu mi to tady někdy připomíná naši kolejní chodbu v době, kdy jsme se měli učit:-) Akorát je to virtuální a pestřejší.

      Taky doufám, že Blogspot nezavřou, další stěhování bych absolvovala opravdu nerada, tedy když si vzpomenu na to poslední...;-)

      Vymazat
    2. Za pár stovek ročně můžeš mít vlastní doménu i hosting. Nainstaluješ Wordpress, Joomlu... (vždycky ti někdo pomůže) a máš to komplet pod kontrolou.

      Vymazat
  8. No jo, čas utíká... a čím dál rychleji.
    Určitě jste před těmi lety neočekávala, že se to bude s psaním a diskusemi vyvíjet tak, jak se to vyvíjelo.
    Takže vydržte a pište dál, ať vidíme, kam to ještě může směřovat...
    Třeba to jednou vydáte jako knihu (po vzoru jiných) a zbohatnete.
    Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milane,
      to jsem tedy opravdu neočekávala... tedy nevím, co jsem čekala, ale tohle ne:-)

      Na knihu jsem už myslela, ale jistě ne na knihu pro zbohatnutí, takové ambice nemám. Článků je už hodně, asi by z toho šlo vybrat nějaké texty do takové skromné knihy pro přátele a známé.
      Jenom nevím, nemám s tím žádné zkušenosti, je otázka, kolik by takový počin stál peněz a také by to jistě zabralo hodně moc času... zatím jsem se tím vážně nezabývala.

      Vymazat
    2. E-book. Vyjde to levněji, realizace i distribuce je jednodušší a pokud nechceš (primárně) vydělat, tak je to rozumná startovací varianta.

      Vymazat
    3. Ještě takhle: nemusí to být zrovna forma "vydávám svůj blog knižně". Může to být tématická polemika - právo, víra, kombinace obého - tvoje názory vs. názory jiných... Asi na tom netrhneš love, ale něco jiného určitě.

      Vymazat
    4. Gravere,
      nechtěla jsem to řešit tady a teď, ale asi budu muset.

      Myslím, že by sis měl rozmyslet, co od toho čekáš.
      Není možné, abys jeden den psal na mou adresu nenávistné pamflety a probíral mne u sebe s ubožáky, kteří si přijdou kopnout, a druhý den si sem přišel povídat, jako by se nic nestalo, samozřejmě beze slova omluvy.
      Je možný jeden model a je možný druhý model, ale já asi nejsem zase tak moc pokrytecká, abych akceptovala kombinaci obojího.

      To není žádná uraženost z mé strany, nic takového necítím, ani jsem - přiznávám - nečetla vše, co se tam probíralo, osobně se mne to nijak nedotklo. Ale četla jsem toho dost na to, abych věděla, že se to samo o sobě nespraví.
      Asi by ses měl jasně vyjádřit, co to mělo být a zda plánuješ běžné diskuse zde prokládat podobnými výstupy.

      Protože já jsem celkem společensky orientovaná, ale opravdu netuším, jak se chovat k někomu, kdo se zde zapojuje do diskusí, ale hned vedle vyřvává na mou adresu, event. na adresu lidí věřících jako já, hrubé urážky a ještě podporuje ostatní, aby se k tomu připojili. Nemám zdání, jak bych se v takové situaci chovala v reálu, a nevím ani, jak s tím nakládat ve virtuální realitě.

      Vymazat
    5. Jsem si jistý, že mám právo napsat totéž (zejména u těch nadávek sis asi spletla autora), ale omlouvat se mi samozřejmě nemusíš :-). Ale myslím, že si na to udělá každý svůj názor.
      Pokud máš problém s tím, že se tady vyjadřuju k nějakému publikování a zároveň (tady nebo jinde) ke tvé víře způsobem, který ti nesedí, tak si ho nech a necpi ho druhým. Nebo si aspoň stoupni rovně a udělej z toho ad hominem jasné pravidlo - smí sem jenom tihle, tami a tudlencti ne.
      Já se vyjadřuju k tomu, co mě zajímá. Neřeším přiblblé netové šarvátky - mám jich dost z jiných časů. Že se otírám o různé sekty a kohorty fanatiků ještě neznamená, že budu nenávidět každého, kdo k nim patří. Šel jsem do hospody i s komunistou :-)
      Přestaň se pořád vymezovat proti graverovi a zkus můj přístup - bude ti líp. Neber to zase ve zlém, ale mě ten tvůj plačtivý výlev nějak minul. Pokud ti opravdu vadí, když sem napíšu cokoliv a bavím se tu s kýmkoliv, tak si utři slzy, vychladni a pak to jasně a hlasitě řekni. Zatím tu se mnou máš problém asi jen ty. Přestaň blbnout a začni se bavit :-)

      Vymazat
    6. Zkusím ti to vysvětlit ještě jinak: v životě jsem se pohádal a serval se spoustou lidí, ale nemám nepřátele. S většinou z nich se bavím dál. Nejsem hysterická ženská, abych přestal chodit do hospody, ve které jsem se porval - když třeba dostal pár facek hostinskej. Nechodím nikam nikomu dělat schválnosti - prostě je pro mě naprosto nepochopitelné, že bych sem neměl psát, protože jsme si roztrhali občanky. Takže po stopadesáté a snad už naposledy: pokud s tím máš problém, tak to řekni jasně, pověs si sem ceduli "graverům vstup zakázán" (Teo ti ji určitě rád zrobí) a máš vylíčeno. A jestli na to nemáš, tak to nech být a neobtěžuj mě s tou hrou u snídaně. A dost o tom řečí.

      Vymazat
    7. Gravere,
      to, že zde něco napíšu, není "cpaní druhým", tady je to přece můj blog.

      Je mi líto, ale tvoje poslední vystoupení nebylo otíráním o různé sekty, ale hrubým útokem na mne, osobně a jmenovitě. Ten útok mi sám o sobě nevadí, nechává mne to chladnou. Ale vadí mi, jak jsi obojetný.
      Nejdřív jsem ta nejhorší, jsi sprostý až hrůza, a za chvíli děláš jakoby nic. A já mám tedy také dělat, jakože nic?
      Mýlíš se, pokud se domníváš, že to byla diskuse, hádka či "rvačka". K něčemu takovému jsou třeba minimálně dva. Byl to tvůj jednostranný útok, který zůstal v podstatě bez odezvy z mé strany.

      Chtěla bych vidět hostinského, který tě vítá u dveří, když ve vedlejší hospodě vykřikuješ, že podává špatné jídlo, a uráží i jeho hosty. Takhle to v životě nechodí.

      Vyzvala jsem tě, aby sis vybral.
      Co to bylo? Nějaký úlet? Reklama na znovuotevřený blog? Bude se to opakovat, kdykoliv se vrátím k tomuto tématu?
      Akceptuji jakékoliv stanovisko, ale nějaké stanovisko k tomu bys měl dát.
      Pokud se napřímo a bez vytáček nevyjádříš, jak mám ten tvůj ostudný výstup chápat, není zde pro tebe už prostor. Ber to jako cvičení v odpovědnosti:p

      Vymazat
    8. Dobrá vílo, nemám v úmyslu přistoupit na tvou hru. Nejdřív prohlásíš něco za něco jiného a pak se dožaduješ, abych se k tomu vyjadřoval :-). To si opravdu myslíš, že chodím ke zpovědi a zpovídám se někomu ze svého jednání? Sem a kamkoliv jinam (ne)chodím kvůli lidem, ale kvůli tématům. A opravdu ti mám vykládat, jak máš můj ostudný výstup chápat? Asi by nikoho moc nebralo, kdybys začala vysvětlovat, jak mají ostatní chápat ten tvůj ostudný výlev (ostatně jsi to zkusila, že?). Chápej ho, jak chceš - tvůj názor nemění nic na tom, co, jak a proč dělám. Rozumím tomu, že jsi na mě naštvaná, protože jsem tě asi trochu přinutil, aby ses odkopala, ale neměla by ses spíš zlobit sama na sebe? Jsi jen tak silná, jako to, co tě dokáže naštvat :-).
      Já jsem, jaký jsem a lepší to nebude. Na lidi opravdu kašlu - není mým úmyslem někoho nasírat či urážet - to většinou zvládnete sami. Ale nenesu odpovědnost za to, když to někdo neustojí. Že se otírám o (nejen) tvé pojetí víry, ještě neznamená, že mám něco proti tobě a proti všemu, co kdy řekneš a uděláš. Je mi úplně jedno, co si o mých názorech a jejich projevování myslíš. Napsal jsem něco o e-booku a možnostech publikování, případně jsem se bavil s někým jiným - a ty na to reaguješ stylem "co sem píšeš, když seš hnusnej". Sorry, ale za takovou bloggerskou úroveň opravdu nemůžu.
      Takže nic - platí, co jsem řekl. Buďto sem pověsíš tu ceduli a pak to chápu jako zavřené dveře nebo ji sem nepověsíš a pak to chápu jako otevřené dveře. Nic mezi tím - vše ostatní budu považovat za tvé rétorickou exhibici, určenou ostatním. Ber to jako cvičení v upřímnosti - i ženská může mít koule :-).
      Howgh - na téma chris/graver enough for the moment...

      Vymazat
    9. Gravere,
      ty fakt nemáš ani špetku soudnosti.

      Vymazat
    10. Já vím :-(. Ono stačí, když ji za mě mají jiní. Ale abys nezamluvila ten verdikt - divadlo pro publikum máme za sebou :-)

      Vymazat
    11. Edit: sorry - přehlédl jsem to obvinění z reklamy na svůj blog. Tedy, první plán to nebyl, ale neochotně přiznávám, že něco na tom je :-).
      Nesnesl bych nadávat na víru a na tebe a přitom vědět, že o tom nevíš :-)

      Vymazat