pátek 11. září 2015

Žabí hádanka

Tuto hádanku vymyslel náš nejmladší ve věku necelého čtyři a půl roku.

Která žába je největší?
Malá žába, stšední žába, nebo velká žába?

Jestlipak to uhodnu?


8 komentářů:

  1. Největší je největší žába.
    Velká žába je jen velká, není největší. Větší než velká žába je větší žába a ještě větší je ta největší žába.
    Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milane,
      tak daleko jsem to nedomyslela, jelikož jsem byla zcela fascinována kategorií "střední žába":-)

      Vymazat
  2. Proč mají čápi dlouhé nohy? Aby je žáby nekopaly do pr...zadnice. Jsem si vybavila na hádanku z dětství :-) Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elo,
      jsem ráda, že Vás vidím, už jsem si říkala, jestli jste se nám při tom všem cestování někde neztratila:-)

      Z dětství znám dobrý vtip na téma, proč mají žáby velkou hubu, ale ten se musí říkat, nejde to napsat.

      Jinak v jednom období naše děti vymýšlely pořád hádanky, jako "má to volant a čtyři kola, co je to?" a náš tehdy dvouletý nejmladší se chtěl taky zúčastnit a vymyslel geniální "absolutní hádanku". Zněla takto: Co je to?

      Vymazat
  3. Christabel, děkuji za pozdrav a také zdravím.
    Neztratila jsem se, dle Vašeho vyjádření u novějšího článku máte přehled, kdo se připojuje, jak často a ve které dny.. , takže víte, že sem koukám.
    Nekomentuji, protože jste mi řízením diskusí tak nějak vzala chuť. Nerada bych si nechala vynadat do trollů, přijala příkaz jít si číst a psát jinam, protože moje názory se nehodí, neslučují, zabírají místo potřebnějším..připadně se nechat s potupným komentářem totálně vykostit a zablokovat(jako MaB blahé paměti).
    Žila jsem v diktatuře dostatečně dlouho, abych na určité modely chování dokázala zapomenout a nereagovala na ně protestem.
    Není to nyní na racionální debatu a propracovanou argumentaci. Je to o pocitu.
    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elo,
      je to trochu složitější.
      Blogspot neposkytuje až takový servis, takže netuším, jestli sem zrovna Vy koukáte a odkud, to ne, proto jsem taky psala, že Vás ráda vidím - nevím, jestli jste zde byla, pokud jste tu nekomentovala.
      Jenom v některých dost specifických případech to mohu určit a náhodou se to týká zrovna toho jednoho případu, který zmiňujete. Možná kdybych se tomu věnovala pečlivěji a instalovala na to nějaké nástroje, tak by to šlo, ale já nejsem žádný technik a nemám na to ani čas. A v neposlední řadě to ani není třeba, není k tomu důvod.

      Jinak máte pravdu. Případ, o němž hovoříte, je skutečně mimo racionální diskusi. Tak to s trolly je. Jejich cílem je strhnout na sebe pozornost, rozvrátit diskusi, ubližovat, a podobně, jejich cíle jsou odlišné od toho, proč jdou do diskuse ostatní. Potýkají se s tím čas od času všichni bloggeři, kteří vedou diskuse, není blog, kde by se to někdy neobjevilo. Většinu bloggerů to vede časem k zákazu či omezení diskusí, zde jsme to vždy zvládli bez drastických opatření.

      Ale opravdu bych nerada, aby se to jakkoliv dotklo ostatních diskutujících, proto taky povoluji všechny komentáře ještě předtím, než si je přečtu. Jen troll má holt smůlu:-)

      Diktatura? Tak pravda, když napíšu nějakou úvahu a v komentářích se mi objeví lehce výhrůžně, že takové úvahy se trestají až třemi lety vězení, tak by nám ji to připomnělo, že?
      No, já jsem se tomu smála, ale když si člověk dá dvě a dvě dohromady, tak by ho smích skoro přešel.

      Vymazat
    2. Jen upřesňuji, že blokovat nějakou adresu zde nelze, alespoň já neznám způsob, jak to udělat. Proto také nemohu zakázat komentáře z konkrétní adresy (na Bloguje to bylo možné, ale nevyužívala jsem to), musím přistoupit k opatření jako je moderování, případně připuštění komentářů jenom uživatelů registrovaných na Google, a podobně.
      Což se mi nelíbí, protože do postihne všechny, tudíž troll dosáhl svého, všeobecné diskusní nespokojenosti. Pak je možné nechat ho tady plácat, co chce, to dosáhne také svého, totiž nespokojenosti admina blogu s podobou diskusí a ztráty jeho času, to je také úspěch.
      Být trollem je takové efektivní:-)

      Vymazat
    3. Tady definice, bohužel do toho ten zdejší naprosto spadá:
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)

      Vymazat