středa 4. listopadu 2015

Zrak upřený na mobil

Mám ráda vtipné soudce

Probíhá hlavní líčení pro nedbalostní trestný čin, určité opomenutí při řízení automobilu, které naštěstí zůstalo bez vážnějších následků.

Vypovídají tři mladí spolujezdci z vozidla obžalovaného.

Soudce: "Sledoval jste provoz?"
Svědek první: "Ne, díval jsem se do mobilu."
Svědkyně druhá: "Provoz jsem nesledovala, měla jsem v ruce telefon, poslouchala jsem písničky."
Svědek třetí: "Co se dělo na silnici nevím, cestou jsem se díval na mobilní telefon."

Dokazování výslechy svědků bylo skončeno.

Soudce: "Pane obžalovaný, to je štěstí, že jste také nekoukal do mobilu."
Obžalovaný omluvně: "Já jsem ho měl položený vedle."
Ještěže tak.


2 komentáře:

  1. Moje lehce postpubertální dítě zcela vážně: A co je na tom vtipného?

    OdpovědětVymazat