pondělí 5. září 2016

Stížnost

Momentka z večerního manželského dialogu o tom, jaký byl den

"Mám potíže s jednou kauzou, dneska jsem byla u výslechu obviněného na policii... nějak se mi to nelíbí."
"A co?"
"Ale, je to asi nová vyšetřovatelka, předtím jsem se s ní nepotkala. Dělá si z trestního řádu trhací kalendář. Musela jsem vznášet námitky proti protokolaci a vůbec... musím si to promyslet. Asi napíšu stížnost."
"A není mladá a hezká?"
"???.... jak to víš?!"


11 komentářů:

  1. Všichni (muži) to víme.
    Setkávali jsme se s tím už od základní školy.
    Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milane,
      to záleží, v kterém významu to myslíte - viz komentář Maky.

      Vymazat
    2. To si jenom myslíte, že to má dva významy.
      Ve skutečnosti to hezké holky mají mnohem mnohem jednodušší a snazší než sebemužnější muži, než kdokoli jiný. Co si usmyslí, to mají, co chtějí, to získají - včetně studia, známek na studiu, zaměstnání a pracovní posice... Prostě to tak je.
      Je úplně jedno, jestli je hezká holka hloupá nebo chytrá. Vůbec na tom nezáleží.
      Milan

      Vymazat
    3. Milane,
      ale pokud vede vyšetřování v trestní věci a je náhodou hloupá, tak je to dost nešťastná kombinace.
      Která se nám tady bohužel sešla. I když sama nechápu, proč dá tolik námahy otevřít trestní řád a podívat se na to, jak je tam příslušný postup upraven.

      Vymazat
    4. Nebo vede jakékoli jiné vyšetřování. Nebo řídí cokoli jiného.
      Milan

      Vymazat
    5. Ba ba, známe to všichni - když zapomněla úkol dlouhovlasá holčička, nic se nestalo ("nic se neděje, přineseš ho zítra") Když ho zapomněl Sejra, byl po škole/dostal poznámku/pětku.
      Poslední důkaz jsem včera viděl na pumpě Shell, kde ochotný pracovník přiskočil k autu obsazenému vnadnými slečnami a umyl jim čelní sklo. Tak jsem se na něj usmíval a tvářil se, jako že bych taky rád umyté sklo, dokonce jsem vyzývavě v ruce držel peněženku, že mu dám třeba dvacku nebo tak podobně, ale okázale mě ignoroval. Pochopitelně slečny mu nedaly nic a ještě se mu smály.

      Zkrátka Milan má pravdu:-)

      Vymazat
    6. Sejra,
      asi jste se usmíval málo :).

      Náhodou, při svém studiu na MFF UK jsem zažila paní doktorku, u které to bylo právě naopak. Udělat u ní zkoušku z matematické analýzy bylo pro kluky hračka, kdežto my holky jsme se musely utavit, abychom prošly. A nebylo to tím, že muži mají matematické nadání geneticky více vrozené než ženy.

      Ivana

      Vymazat
    7. Výjimky existují, o tom žádná, jen já na ně nenarazil:-)

      Vymazat
  2. Já si asi nějak stojím na vedení. Jakože když je mladá a hezká, je zároveň hloupá nebo že když je mladá a hezká, má zralá (sic!) žena předsudky a je "vysazenější" nebo ...?

    Jinak můj muž by se zeptal, jestli se usmívala a pokud ano, vše by bylo cajk ;-).

    Maky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maky,
      to si nestojíš na vedení, ono to má skutečně dva odlišné významy.
      V tomto případě je správný ten, že nedostatečně reflektuji to feministkami propagované "sesterství":
      http://panirtenka.blogspot.cz/2013/04/sesterstvi.html

      Nedovedu zhodnotit, kam by se to ubíralo, kdyby tam místo vyšetřovatelky seděl chlap, každopádně tahle kauza jde tak nějak šejdrem (nemám momentálně lepší výraz) celá.

      Vymazat
  3. Velmi praktická ukázka:
    http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/zpravy/jeste-ze-nejmenovala-putina-miss-ukrajina-zapomnela-jmeno-premiera/
    A to jde o zemi v občanské válce!
    Milan

    OdpovědětVymazat