pátek 23. prosince 2016

Asi bych měla napsat vánoční článek!

Už od konce listopadu jsem lehce nervózní, že ho zatím nemám.

Každoroční nutnost napsat něco vánočního vnímám jako mírně stresující povinnost bloggerky. Povinnost to samozřejmě není, ale když někdo píše tak často a na tak aktuální témata jako já, tak se jaksi čeká, že se tu něco vánočního objeví, už jenom proto, abychom si pod tím mohli popřát pěkné Vánoce.
A tak už od začátku adventu (příznačně) očekávám, že mne něco napadne, nějaké téma mi cvrkne o klávesnici a vánoční článek bude na světě. Někdy se napíše úplně sám, jako například loni, někdy je příležitost vánoční příběh odněkud opsat nebo převzít.

Ale letos se nic takového nestalo. Je už 23. prosince a vánoční článek nikde, a přitom už by se měl publikovat, protože si tady asi nebudeme přát na Štědrý den ve čtyři odpoledne nebo na Boží hod vánoční poránu.

Naštěstí si můžeme popřát i bez vánočního článku.
A proto přeji vám, zdejším čtenářům, abyste vánoční svátky prožili právě tak, jak si představujete a jak odpovídá vašim rozličným povahám. Jsem ráda, že se tady můžeme scházet a můžeme si navzdory našim názorovým rozdílům popřát krásné Vánoce.

PS. Před několika dny jsme jeli ráno s dětmi do školy a v autě hrála písnička. Hned mne napadlo, že tohle je vánoční článek.


převzato z youtube.com



8 komentářů:

  1. Tak tedy, mila Chris, i ostatni spolukomentatori a ostatni ctenari tohoto vyjimecneho blogu - preji vam vsem pozehnane Vanoce, hlavne pohodu a klid, ktere at si nenechate vzit ani vsudypritomnym shonem, a at vas v novem roce potka mnoho dobreho a inspirativniho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TT,
      díky, od shonu se mi příliš nedaří odfiltrovat, ale v posledních dnech jsem už musela zvolnit.
      Hezké Vánoce Vaší rodině:-)

      Vymazat
  2. Přeji příjemné svátky a posílám odkaz na originál
    https://www.youtube.com/watch?v=ZX0CfFdk-jw nicméně málokterá cover verze vystihuje originál tak, jako Neckář.
    A jako dárek snad potěší https://www.youtube.com/watch?v=B8VeshPgJzo&t=4361s

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlado,
      děkuji, to je milé. Dáreček je potěšující:-)

      Ad Suzanne, pravda, originál se mi do článku nějak nevešel, tak je dobře, že je v odkazech, navíc když autor letos opustil tento svět.

      Vymazat
  3. Přeji klidný zbytek svátků a zdraví celé rodině,musí to být hodně inspirující, zábavné ale i náročné být s vámi/ jen v tom dobrém :-)/
    Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dito,
      děkuji, Vám také:-)

      Náročné to určitě je. Takže jsem ráda, že v tom muž umí tak nějak chodit, bere to s nadhledem a baví se:-)

      Vymazat
  4. Ďakujem tátovi tuleňovi za pekné prianíčko
    a prajem paní Chistabel aj ostatným čitateľom všetko dobré do nového roku ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SV,
      ďakujem!
      Více ze slovenštiny ale nezvládnu:-)

      Vymazat