neděle 23. července 2017

Chtěla jsi vidět Vesoul

Tohle by určitě patřilo do rubriky Zapomenutý song.

Možná v souvislosti s tím, co se tak porůznu děje, se mi vybavila dávná písnička, jejímž autorem je Jacques Brel. Jmenuje se Vesoul.

převzato z youtube.com

Překlad textu do češtiny:

Chtěla jsi vidět Vierzon
A viděli jsme Vierzon
Chtěla jsi vidět Vesoul
A viděli jsme Vesoul
Chtěla jsi vidět Honfleur
A viděli jsme Honfleur
Chtěla jsi vidět Hamburk
A viděli jsme Hamburk
Já jsem chtěl do Antverp
A znova to byl Hamburk
Chtěl jsem vidět tvou sestru
A viděli jsme tvou matku
A tak je to furt

Znelíbil se ti Vierzon
Opustili jsme Vierzon
Znelíbil se ti Vesoul
Opustili jsme Vesoul
Znelíbil se ti Honfleur
Opustili jsme Honfleur
Znelíbil se ti Hamburk
Opustili jsme Hamburk
Chtěla jsi do Antverpy
A viděli jsme jen sídliště
Znelíbila se ti matka
A opustili jsme sestru
Tak snad příště

Říkám ti:
Víš Já už nejedu dál
Už jsem docestoval
Zapomeň na Paříž
Beztak mě děsí
Ta jejich muzika
Valčíky tančírny
A harmonika

Chtěla jsi vidět Paříž
A viděli jsme Paříž
Chtěla jsi vidět Dutronca
A viděli jsme Dutronca
Chtěl jsem vidět tvou sestru
Viděl jsem horu Valérien
Tys chtěla vidět Hortensii
Ona byla v Cantalu
Já jsem chtěl vidět Byzanc
A viděli jsme Pigalle
Na nádraží Saint-Lazare
Viděl jsem Květy zla
A tak dál

Znelíbila se ti Paříž
Opustili jsme Paříž
Znelíbil se ti Dutronc
Opustili jsme Dutronca
Teď si pletu tvou sestru
S horou Valérien
A co se týče Hortensie –
Už nikdy víc do Cantalu
Kašlu na Byzanc
Když jsem viděl Pigalle
A na nádraží Saint-Lazare
Bože to jsem si dal
No nazdar

Říkám ti:
Víš Já už nejedu dál
Už jsem docestoval
Zapomeň na Paříž
Beztak mě děsí
Ta jejich muzika
Valčíky tančírny
A harmonika

Chtěla jsi vidět Vierzon
A viděli jsme Vierzon
Chtěla jsi vidět Vesoul
A viděli jsme Vesoul
Chtěla jsi vidět Honfleur
A viděli jsme Honfleur
Chtěla jsi vidět Hamburk
A viděli jsme Hamburk
Já jsem chtěl do Antverpy
A znova to byl Hamburk
Chtěl jsem vidět tvou sestru
A viděli jsme tvou matku
A tak je to furt

Znelíbil se ti Vierzon
Opustili jsme Vierzon
Znelíbil se ti Vesoul
Opustili jsme Vesoul
Znelíbil se ti Honfleur
Opustili jsme Honfleur
Znelíbil se ti Hamburk
Opustili jsme Hamburk
Chtěla jsi vidět Antverpy
Ale viděli jsme jen sídliště
Znelíbila se ti matka
A opustili jsme sestru
Tak snad příště

Říkám ti:
Víš Já už nejedu dál
Už jsem docestoval
Zapomeň na Paříž
Beztak mě děsí
Ta jejich muzika
Valčíky tančírny
A harmonika

Chtěla jsi vidět Paříž
A viděli jsme Paříž
Chtěla jsi vidět Dutronca
A viděli jsme Dutronca
Chtěl jsem vidět tvou sestru
Viděl jsem horu Valérien
Tys chtěla vidět Hortensii
Ale byla v Cantalu
Já jsem chtěl vidět Byzanc
A viděli jsme Pigalle
Na nádraží Saint-Lazare
Viděl jsem Květy zla
A tak dál